De gales hus

Mine tanker gjennom tid og rom.

  • Advarsel!

    Har du lyst har du lov, har du vett lar du vær :D

    Sjekk ut hvis du tør og hvis du har sansen for mye tull og bizarre ting ^^ Jeg biter ikke... Så hardt :]

    Jeg er rar, sånn er det bare og du må leve med det :D Jeg er delvis gal også, så ikke gi meg sukker! o.O Sommerfugler: Sommerfugler er med over 170 000 arter en av insektenes større delgrupper. Ved siden av de fargesprakende og vakre dagsommerfuglene hører også mange mer uskinnbarlige og ofte natt- eller skumringsaktive arter til sommerfuglene. Disse «nattsvermere» eller «møll», som de ofte sammenfattes som, utgjør hovedvekten (92 %) av sommerfuglene, men ikke noen naturlig gruppe. De spiser også mennesker! Pass dere, dere vandrer på eget ansvar.

Trøtt sjel

Posted by Jemo[Janne] On 14:54 0 kommentarer

Trøtt.

Jeg kunne sovet uannsett hvor det måtte være.
Egentlig gidder jeg ikke å sitte med pc'n på fanget men det ble da bare sånn.
Hører på øredøvende musikk, men er egentlig ganske glad for det.
Søstra mi er hyper, ikke jeg.
Sjokk.




Bita

Nå skal jeg snart legge meg i den deilige senga mi :D Jeg er
kjempetrøtt nå. Jeg lengter bare etter senga, dyna, puta og den
utslitte bamsen min :S Den er egentlig ganske søt hvis man har levd

med den og opplevd den slik jeg har ^^ Jeg elsker den!



Godnatt :]

- Har dere en bamse som dere har vokst opp med?


Jemo[Janne]

Categories: ,

0 Response for the "Trøtt sjel"

Legg inn en kommentar