De gales hus

Mine tanker gjennom tid og rom.

  • Advarsel!

    Har du lyst har du lov, har du vett lar du vær :D

    Sjekk ut hvis du tør og hvis du har sansen for mye tull og bizarre ting ^^ Jeg biter ikke... Så hardt :]

    Jeg er rar, sånn er det bare og du må leve med det :D Jeg er delvis gal også, så ikke gi meg sukker! o.O Sommerfugler: Sommerfugler er med over 170 000 arter en av insektenes større delgrupper. Ved siden av de fargesprakende og vakre dagsommerfuglene hører også mange mer uskinnbarlige og ofte natt- eller skumringsaktive arter til sommerfuglene. Disse «nattsvermere» eller «møll», som de ofte sammenfattes som, utgjør hovedvekten (92 %) av sommerfuglene, men ikke noen naturlig gruppe. De spiser også mennesker! Pass dere, dere vandrer på eget ansvar.

High-tech :D

Posted by Jemo[Janne] On 12:56 0 kommentarer


Heij!

Nå har jeg da fått blogspot ^^ Jeg har egentlig blogg på blogg.no men jeg fant ut at jeg kunne gjøre mye mere her :P Hvis du vil se den andre bloggen min så se her: Jemo[Janne]
Jeg skal bruke begge foreløpig, men jeg tror jeg skal bruke den andre litt mer til jeg kan dette :P Men jeg tror det ikke blir så mye studering fordi jeg lærer fort ^^

Nå skal jeg og søstra mi Sylvi se på Ylvis 3 :] Det er litt gøy fordi de har bare byttet en bokstav så blir det samme navn xD



Hade :]


- Har dere sett den filmen?


Jemo[Janne]

Categories: ,

0 Response for the "High-tech :D"

Legg inn en kommentar